کوثر قرآن ، مادر آفتاب
درباره وبلاگ

به وبلاگ آموزشی فرهنگیان فرهیخته شهرستان بویین میاندشت خوش آمدید. لطفاً از نظرات خوبتان در بهتر شدن وبلاگ یاریمون کنید.
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 34
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 37
بازدید کل : 25817
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

b
mehremoallem
درس معلم ار بود زمزمه محبّتی ****** جمعه به مکتب آورد طفل گریز پای را
چهار شنبه 21 فروردين 1392برچسب:, :: 19:44 ::  نويسنده : بهادری       

با من حرف بزن ! كلامي بگو! جوابی بده...

من به صداي تو نياز دارم... نگذار  از پا بيفتم... كجا با اين عجله!

چقدر خسته شدي فاطمه جان!  بدون تو  من چه سازم با سلامي كه در كوچه ها جوابي ندارد... اصلا ديگر از كوچه ها خسته شده ام.كوچه اي كه تورا از من گرفت.

فاطمه جان! چشم باز كن ...من علي هستم...يك نگاه به آسمان بينداز  تا از جا بلند شوي... مرا تنها نگذار

آن شب كه بابايت- همان رسول مهرباني-دستت را در دستان من گذاشت فرمود: علي! امانت خداست،مواظبش باش، يادم نمي رود، گفتم به روي چشم... فرمود: علي! گل بهشت است،آزرده نشود،گفتم به روي ديدگانم...فرمود:علي چند صباحي ميهمان توست،هوايش را داشته باش،گفتم:جان من است فرمود:جان تو و جان فاطمه ام.گفتم :همين طور است،بالاتر از جانم!

كجا مي روي! من را خجالت زده خدا نكن...آخر به من بگو با اين طفلان غريبت چه كنم به من بگو :دست تنها،با دل زينب چه سازم به من بگو :با حسيني كه بهانه مي گيرد ،چه گويم!

انگار ((ام مّن يجيب)) هم دیگر اثري ندارد... شما تصميم خود را گرفته اي ...فقط خواهش دارم...فاطمه جان به رسول خدا بگو كه دست هايم بسته بود و هر چه كردم صبر بود و صبر، چون شما امر كرده بوديد، فاطمه جان! به پيامبر آسمان ها و زمين بگو،من خجالت زده ام كه هيچ كار نتوانستم بكنم.آفتاب خانه! چه زود در كسوف نامردي ها و پيمان شكني ها فرورفتي!

با شمايم فاطمه جان! هواي من را داشته باش و فقط... از ميخ در سخن نگو، از بازوي خسته نگو...  از پهلوي شكسته نگو... گذشت و گذشت تا علي ... علي تنها، بدن مطهره اش را در قبر گذاشت... بالاي قبر نشست و می خواند :((الرّحمن، علّم القران )

فاطمه جان! گوش مي كني ، دارم قران مي خوانم... نمي دانم قبر تو يا قبر خود را كنده ام، اصلا نمي دانم مرده ام يا زنده ام !!! فقط اين را مي دانم  كه: مانندت ،چون شمع آبم مي كند و رفتنت ،خانه خرابم مي كند.

و درود خدا و فرشتگانش بر تو كه نه فقط بزرگ زنان عالمی ، تو ! گل خدا، كوثر قرآن و مادر آفتاب و آب وآيينه اي .

شهادت حضرت صديقه كبري، بتول عذرا، فاطمه خدا ،زهراي اطهر (س) بر زمين و آسمان تسليت و تعزيت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: